fredag 14 februari 2014

Jag har precis gjort ett nytt inlägg

                   men det försvann tydligen när jag skulle förhandsgranska det.

 
Byter till rött KÄRLEKENS FÄRG
och avslöjar nu att min "gubbe" ringde nyss
fick motta min beställning på fredagsmys,
SMÖRGÅSTÅRTA
och nåt gott till kaffet
 
Försökte förut lägga in en bild -
men texten jag skrev försvann vid det försöket.
Ni får tänka er en bild på en god smörgåstårta här
och kanske en kaka till kaffet.
 
Har så fina bilder på smörgåstårtor som
son och sonhustru har gjort
så jag gör ett nytt försök.
 
 Så här kan det nästan se ut framåt kvällen
 
fast vi får ju hålla oss inomhus förståss
(PS! bilden 10 år gammal)
 
Nu kollar jag hur det blev och hoppas att det inte försvinner igen

1 kommentar:

  1. Ja, smörgåstårta är gott!
    Hoppas ni hade en fin kväll, inomhus! :-)

    SvaraRadera