måndag 8 september 2014

Sommaren är slut

och nu är jag hemma igen.
Har varit en fin sommar frånsett de veckorna vi hade över 30 grader nästan varje dag.

De flesta tycker ju att det ska vara så varmt som möjligt. men jag kan inte förstå varför man bor kvar i Sverige då, när det finns så många fina platser på jorden med höga temperaturer. Här i norden är det onormalt med 30+ el mer.

Jag har inte hunnit föra över bilderna från mobilen el kameran ännu så det blir inga bilder idag. Och inte är jag säker på att jag ska behålla bloggen heller för nu är det roligare med FB eftersom där vet man att folk läser.
Men nu blir det inte mer idag för jag ska gå in och kolla om "kaffe" fortfarande skriver på sin blogg. Det är den mysigaste blogg jag vet. Kolla där får ni se.....

Jag återkommer nog en annan dag... hej svejs.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar