tisdag 18 augusti 2009

Det var länge sen


jag var inne här nu. Det gör ju inte att kunskaper fylls på precis, när man gör långa uppehåll. Men vi har ingen möjlighet att koppla upp oss på internet när vi är på landet. Vi har i år försökt med mobil uppkoppling, men blir utkastade alltför ofta för att det ska vara värt 249 kronor i månaden, året runt när vi inte bor där. Därför blir det långa uppehåll. Jag ska försöka kompensera det nu.
Men jag har använt min kamera flitigare än vanligt i år så en del av resultatet får ni snart se.
Den 4 juni fick jag min efterlängtade knäoperation så nu är det protes på vänster höft och i höger knä. Är alldeles på riktigt "Halta Lotta" nu för efter operationen är jag 3cm lägre på vänster sida. Jättejobbigt att gå och vagga som en anka. Ryggont till max, kan man säga. Och alla sjukgymnaster har oxå haft semester så jag får ta tag i det problemet nu när alla är tillbaka igen.

Vår trädgård har ju p g a min låga rörlighet i sommar nästan lägat för fäfot. Nej det är inte sant för maken har jobbat hårt mellan sina renoveringsobjekt på vår Bastubod. Det kommer att bli fint där sen. Berättar mer sen. Hoppas bara att inte alla har tröttnat på att titta in här när jag vilat så länge. Men ni är varmt välkomna tillbaka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar