torsdag 30 december 2010

snart är ännu ett år förbi...

och jag önskar er alla

ETT RIKTIGT GOTT OCH BRA NYTT ÅR

med en lagom lång vinter

och sen en lång vacker vår

med en påföljande sommar som passar oss alla.

Även mig som är nöjd med 20 plusgrader.

När det sen är dags för hösten så bör den vara lika lång som våren

och gärna runt 10 plusgrader om det går.

Jaa, sen är vi nästan framme vid nästa jul igen och då önskar jag mig....

Ja, ja, det tar vi lite längre fram.

Jag har nu fullt sjå att lära mig årets julklapp, den digitala fotoramen

som är väldigt rolig och användbar.

Kan inte tänka mig bättre sätt att förklara vem som är vem i släkten

när bilderna kommer att rulla förbi.

För att inte tala om deras föräldrars barndom i bilder

som ska bli roliga att visa med eller utan deras samtycke.

Som farmor/mormor har man fritt val i det mesta.

Det är härligt att inneha den graden i livet.

Som sagt

GOTT NYTT ÅR

önskar mystra
(PS! Det har inte fungerat att lägga in bilder idag tyvärr! DS!)

1 kommentar:

  1. Gott Slut och...
    GOTT NYTT 2011!

    Schysst stil på inlägget!
    Håller med dej nästan helt,
    sommaren ska vara VARM! Iallafall 25 grader!!
    Fråga J-E!! Hihi

    Kram från oss alla

    SvaraRadera