fredag 4 maj 2012

JAG BLIR INTE KLOK PÅ HUR DE VILL ATT MAN SKA FIXA DENNA BLOGGSIDA...

JAG HADE BÖRJAT SKRIVA ETT INLÄGG men när jag skulle förhandsgranska hur det blev med den bild jag valde så försvann allt, och jag kunde inte komma tilbaka igen. Fick gå ur och börja om från början. OCH nu hade jag valt textsnitt och färg men ingenting av det finns här.
Jag blir grinig på teknik som inte fungerar.
Och kom inte och säg att jag inte klarar tekniken, för det gör jag. Men när man följer vad som står och det ändå inte blir så anser jag mig ha rätten att skylla på någon/något annat.
Nu gjorde jag ett nytt färgval i efterhand och det gick ju bra.
Men bilden är borta, och alltför tidskrävande att göra om det nu. Vi ska åka om en timme, så jag får återkomma med den historien i nästa vecka, eller nästnästa, eller nästnästnästa vecka. Ja nån gång i framtiden i alla fall.

Jag ska så småningom berätta lite om min bror som avled den 10 april, och det är fruktnsvärt tomt efter honom varje dag, faktiskt.

Nu ska jag packa lite kläder som kan stanna på landet under sommaren. Jag flyttar nog ner nån gång i maj tror jag.
Ha en skön helg alla mina medmänniskor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar