fredag 20 februari 2009

Idag skiner solen....

och det är ju alltid skönt. När den håller en temperatur under 20 grader vill säga. Jag tycker inte om värme, så de närmaste fyra månaderna är det lagom temperatur för min del. Visst kan det bli värmebölja tidigare, men för det mesta börjar hettan i juli som jag minns det.

Men de flesta vill ju ha varmt, varmt, varmt.



Nu i helgen ska jag i alla fall åka ner till mitt paradis och bjuda lite kompisar på en härlig (förhoppningsvis) köttgryta. Och kanske spela lite kort framåt kvällen. Har vi tur så skiner solen hela helgen och då går älskilingskatten MIO ut trots att det är snö vid stugan för det mesta. Jag bäddar och fixar för honom på bord och stolar i solen så han kan välja själv var han vill ligga. HAN FYLLER FAKTISKT 17 ÅR IDAG. Han ska få färska räkor och skinka i morgon. Det är det bästa han vet. Jag önskar er alla en riktigt skön helg och hoppas att ni följer mig i detta blogg-äventyr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar