lördag 18 april 2009

senare samma dag


jaha, nu har jag suttit här i flera timmar och tränat och hittat en massa saker. bl a kommentarer från min egen dotter och från Lotta som var min första kontakt i bloggvärlden, och Bea m.fl. Jätteroligt, men usch vad dåligt samvete jag får när jag missade att ta med Lotta i ett av mina tidigare inlägg. Men du är såååå varmt välkommen att se hur det här äventyret kommer att gå med blogging för mig. Det är en stor dag idag när jag tränar på detta. Jag vill ju så gärna bli så där duktiga som alla ni andra. Jag tycker oxå om att fotografera och har gjort det i hela mitt liv faktiskt. Och som varande pensionär så blir det ju en ganska lång tid. Som så många andra har jag ju lagt in mina digitala bilder på datorn, men det är ju ett begränsat antal av min totala produktion. Men jag bifogar väl en bild till idag. Vad sägs om en vacker höstdag på Stockholms ström från båt.

1 kommentar:

  1. Hej!
    Roligt att träffa på någon som inte bloggat så länge. Min blogg är knappt 2 månader. Man får träna och lära sej efterhand. Det svåraste är att få fotona att bli där man vill dem. Det har jag stora problev med. Jag kommer tillbaka till dej och ser vad som händer hos dej.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera