fredag 3 augusti 2012

Jag blir så jublande glad för ALLA (läs 5)

som följer min blogg. Så kraaaam till dig A som skrev nu. Jag har ju inte möjlighet att vara uppkopplad på nätet på landet så nu dröjer det två veckor innan jag är tillbaka. Mina sista veckor i år på landet och allt det där trädgårdsarbetet som jag planerade göra under hela sommaren har jag kvar nu. Men vi har varit ute på en massa kul, och vi har haft gäster nästan varje helg och även i vissa veckor. Får se nu om jag tar tag i trädgården, men om inte så blir det säkert en sommar till. Förhoppningsvis får jag vara med då också.

Snälla ni som vet om min blogg, hjälp mig sprida ut att den finns, så jag får lite fler bloggkompisar. Själv kan jag rekommendera en helt underbar och ROLIG blogg på
World Press tror jag det heter, men leta efter "kaffe" så kommer ni nog rätt. Handlar om en maka-mor i sina bästa år med man och tre barn och deras vardag. Ni blir beroende av den kan jag lova.
Nu ska jag packa och städa undan lite före avresan ikväll till vårt lilla paradis i Sörmland.
Kram på er alla
"njut av livet"
                                                                        mystra

1 kommentar:

  1. Tack tack får jag väl börja med! :)
    www.annahskaffe.wordpress.com
    Visst är det roligt med läsare!

    Njuta på landet är väl härligt!
    Jag är helt säker på att trädgården kommer att finnas där nästa sommar.

    Välkommen hem!
    Kram

    SvaraRadera